تور لفور تا هفت آبشار | پاییز 1402 | قیمت و اطلاعات سفر - گیلار

تور لفور تا هفت آبشار

برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای گیلار به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای یک روزه

تورهای چند روزه

تور لفور تا هفت آبشار 

اگر برای طبیعت‌گردی یا جنگل‌پیمایی می‌خواهید مقصد بکری بیابید، لفور از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود، در این جنگل حدود 2 ساعت پیاده‌روی خواهید داشت، عبور از میان درختانی مانند راش، ممرز، لیلکی، انجیلی، ازگیل و...، آشنایی با گونه‌های نادر گیاهی منطقه، تنفس در هوای پاک جنگل و با عطر گیاهان لذت جنگل‌پیمایی را افزایش خواهد داد. پس از پیاده‌روی 2ساعته در زمین شیب‌دار جنگلی در میان درختان سربه فلک کشیده به هفت آبشار می‌رسید و می‌توانید در این منطقه به استراحت بپردازید.

زیبایی ها در این جنگل تمامی شدنی نیست، هرچه بیشتر به دل جنگل وارد شوید بیشترتحت تاثیر و شگفت زده می شوید.

اگر برای طبیعت‌گردی یا جنگل‌پیمایی می‌خواهید مقصد بکری بیابید، لفور از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود، در این جنگل حدود ۲ ساعت پیاده‌روی طبیعتگردی خواهید داشت، عبور از میان درختانی که از دوره سوم زمین شناسی باقیمانده است. مانند راش، ممرز، لیلکی، انجیلی، ازگیل و…، آشنایی با گونه‌های نادر گیاهی منطقه، حس تنفس در هوای پاک جنگل و با عطر گیاهان لذت جنگل‌پیمایی را دوچندان خواهد کرد. پس از پیاده‌روی ۲ساعته در زمین شیب‌دار جنگلی در میان درختان سربه فلک کشیده به هفت آبشار می‌رسید و می‌توانید در این منطقه به استراحت بپردازید.
آرامش استراحت در کنار هفت آبشار در میان جنگل های لفور را تجربه کنید.
هنگام عبور از میان جنگل به جزییات توجه کنید، ممکن است سنجابی را برای برداشتن فندق در حال تغذیه  ببینید.

 

زمان سفر برای بازدید از جنگل لفور چه فصلی از سال است؟

به دلیل شرایط آب و هوایی اردیبهشت ماه تا انتهای شهریور ماه بهترین زمان است که می توان پا در میان این بهشت گذاشت و برای بازدید به این جنگل سفر کرد. البته پاییز هم می‌تواند از فصل‌های خوب برای سفر به این جنگل باشد.

برنامه پیشنهادی گیلار برای سفر به جنگل لفور چیست؟

گیلار یک برنامه یک روزه را برای بازدید از لفور پیشنهاد می‌کند. صبح زود تهران را به سمت شهر فیروزکوه ترک کرده و بعد از رسیدن به ابتدای مسیر  پیاده‌روی در لفور، میان جنگل در مسیر رودخانه تا هفت آبشار پیاده‌روی کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. هنگام ناهار، صرف غذا در دل طبیعت را تجربه خواهید کرد و پس از آن به مسیر پیاده‌روی برگشته و حوالی بعد از ظهر به سمت خانه حرکت کنید تا قبل از ساعت ۲۴ به تهران برسید.